joi, 5 februarie 2009

e special...

Ar fi prea comun sa incep un post sadic de..nervos..cu un "De Ce?"!Shi sunt revoltata!Cum de omul, in general, nu se poate multumii cu ce are...shi daca nu mai are...atunci e mai rau!Trebuie sa sti sa te resemnezi, sa te autocontrolezi, sa sti cum sa joci in viatsa!Nu exista decat o regula:Nu sunt reguli!Vrem totul..dar ce facem pentru asta?Ne punem o masca pe fatsa shi strabatem cu ea drumul vietsii..dar poa` ne impiedicam..shi se rupe..shi cade..shi..!!!Nu e nevoie de mashti, viatsa nu e un carnaval...viatsa e doar iad shi rai,iar noi suntem la mijloc,penduland de la o extrema la alta!Ca sa ai tre sa lupti, sa pastrezi, sa intretii!Am primit destule de la viatsa,shi bune shi rele..Ma consider o norocoasa!Privesc viatsa din profil, sunt o optimista, shi ii multumesc lui Dumnezeu ca mi`a "pus in bratse" prietenii de care pot spune ca sunt mandra!!!Ii am pe ei..am totul!De ce sa mint?...conteaza si banii, intretin uneori fericirea, dar daca nu e fericirea..ce mai intretin?Un cantec veki..spunea k nu luam bunurile materiale cu noi in mormant..shi asha e!Dar sigur pastram pentru o veshnicie amintirea sfanta a unui prieten!



Am fost sincera!Asta simt acum, oricat de naiv ar suna!Imi iubesc al drq de mult prietenii!

Un comentariu:

Unknown spunea...

pacat ca ii uiti :)) ;)