vineri, 30 iulie 2010

miss ya

Nu le poti avea pe toate.Unii au mai mult, altii mai putin..Unii stau mai sus, altii mai jos...Unii isi permit delicatese cu fructe de mare, altii raman la shaorma...Sunt exemple banale, dar care dor cand te lovesti de ele.Singurele diferente care conteaza totusi(pentru mine), sunt cantitatea de prieteni, intensitatea unei prietenii, volumul unei crize zdravene de ras..Sunt incomparabile, de nepretuit si vitale.
Reusim uneori sa pierdem persoane valoroase...fara sa ne dam seama.Credem ca inca mai sunt acolo pentru noi.Dar le`am pierdut.Decizii luate prea repede, pe nerasuflate, dar cu inima mica cat un purice cand vorbim din nou.Daca inchizi o usa de prea multe ori, si o redeschizi si tot asa...incepe sa scartaie... Sufletul e cu totul acolo, dar trupul e in imposibilitatea de a se deplasa[Love you and miss you, Micro][Dar asta nu inseamna ca nu am nervi pe tine x(]
Putem traii fara mancare sau apa, dar nu si fara prietenii.Inca o data (mi) s`a dovedit ca daca nu esti aici e motiv serios de stres.M`am obisnuit grav cu tine...[MGF/I/K/A/].....

Un comentariu:

Anonim spunea...

să înţeleg că faza cu testamentul e valabilă? şi mie îmi e dor de ea.