marți, 17 iunie 2008

Uite k nu imi e asa somn...cautam ceva prin Pc si uite c am gasit.........-Singura...din nou.Fara tine.Solitara intr-o lume plina de rautate si invidie, voi putea pare sa inving trecerea timpului?
In coltul rece si trist al camerei intunecose, rememorez cadrele fericirii.....Plang.Plang dupa acele clipe de exaltare dar nu le mai vreau inapoi.Nu te mai vreau nici pe tine.Tradarea ta nemiloasa a patat cu furie sufletul meu de copil.Artarul batran, martorul iubirii noastre, are scrijelit p trupul lui, numele noastre...unul langa altu.Doar acolo mai putem fi impreuna...dar nua ucm.Poate niciodata!
Simt o nevoie sadica sa tip, sa ma descotorosesc de tot ce-i in jurul meu, sa revin la viata mea.Vreau sa nu mai regret atatea, sa traiesc in realitate, nu intr-o lume a iluziilor desarte.Hilaritatea reala a faptelor tale, imaturitatea ta, felul cum preivesti tu viata...inconfundabile,,,dar, le-am uitat deja!Urasc sa-mi amintesc ce-am simtit atunci, sentimentele de neputinta in fata unei forte care ma domina total.
Ma uit la trecut prin prisma sentimentelor de acum.Ura, cruditate...tot ce intrevad eu in definitia a tot ce a fost!
Ritmul delirtant al amintirilor ce mi se succed hiperbolizant in minte, scade cu fiecare lacrima, cu fiecare regret, cu fiecare zambet1
Te-am uitat deja.Trecutul e inexistent.Viitorul refuz sa il definesc, il vad doar in fiecare secunda!

Niciun comentariu: