miercuri, 18 iunie 2008

Something about my life


Doamne...e asa de cald afara!Dar asta e bine totusi.....dak stau s ma gandesc k mai sunt 2 luni si ceva de vacantza.
Pfff.....acum o s incep s ma lamentez cum k duc o viatza prea monotona, kestie frecvent intalnita la adolescenti!Din respect pt memoria voastra, pt a nu va incarca cu tot felul de fraze fara sens, prefer s marurisesc k imi place viatza mea asa cum e!D e exemplu, o zi insorita ca asta si rolele mele prafuite imi pot transforma cateva ore intr-o adevarata aventura!Prefer sa nu continui cu descrierea lucrurilor care ma fac fericita..kiar dak sunt putine..sunt reale..am renuntat de mult la vise si le iluzii!
Uite k iar devin prea filozofica si dezvolt prea mult problema...defapt nu e nici o problema...doar imi plimb degetele p tastatura...M uit putin pe lista de mess...hmmm e ceva acolo care imi atrage atentia dar prefer s pastrez linistea...e mai bine asa!defapt nu imi atrage atentia dar mi s pare destul de interesant!
Nu prea am idei si scriu ce imi trece prin minte!Mereu am optat pentru exprimarea libera..asta bineinteles in termenii bunului-simt(sau asa ceva).
Cred k o s cam termin aici toata ideea(nu k as fi avut vreuna bn definita), si o s m blazez putin p aici....P e data viitoare!

Niciun comentariu: