luni, 21 iulie 2008

"praf" in oki

Copilarie...cuv nefast al existentei mele..nu scriu doar ca sa nu se puna prafu pe blogul asta, scriu ceea ce simt!Nu sunt emo sau adepta altor culturi d`asta ciudate, sunt doar eu.desi am aproape 15 ani consider ca sunt destul de matura pt varsta mea.Copilaria..doar in fotografi, pe buzele mamei, si in privirea mea melancolica..nu`s asa intodeauna, io`s mereu fericita, dar sunt unele lucruri in viata in fata carora pur si simplu iti vine sa iti desoperi toate sentimentele.Pur si simplu nu imi pasa daca veti aprecia sau nu articolul meu, nu imi pasa dak ca veti crede despre mine ca sunt o ciudata, voi veti fi ciudati pt k tocmai cititi ce a scris o "ciudata".Majoritatea persoanelor refuza sa isi expuna adevaratele sentimente, tocmai pt ca ceilalti care sunt defapt la fel ca noi ne judeca la randul lor!!!
Nu ma apuc s critic existenta nimanui...pe mine efectiv nu ma afecteaza ce veti crede voi, oricum fiecare are la un moment dat un sentiment ca al meu!!!
Vreau sa stii ca mi se rupe de ce faci, de ce zici, de ce vrei,
ma-ntelegi, sau macar incerci sa-ntelegi,
Ca mi se rupe de ce spui, ce faci in orice fel
spune-mi daca ma-ntelegi, sa ti-o pun altfel!

Niciun comentariu: