luni, 7 iulie 2008

Refresh

S vedem..am decis de comun acord...eu cu mine..ce trebuie sa ma skimb.Bine, nu e tocmai o skimbare radicala..doar indepartez intr-un fel o parte a personalitatii mele, fara bisturiu!
Ce m-a facut sa iau o decizie ca asta!:-??...nu stiu foarte sigur, dar cert e ca discutam zilele astea pe mess cu cineva si am folosit doar partea aia de personalitate si kiar mi-a placut!Ce vreau eu s indepartez e partea aia mai sensibila din mine...asta nu inseamna ca o sa devin imuna la tot c se intampla.Consider totusi k dak ma indepartez intr-un fel de lucruriel astea mai personale.Nu toti ma cunosc asa cu ar trebuii..si prefer sa nu o faca.
Voi deveni mai nepasatoare in fata anumitor situatii, prefer sa fiu mai distanta..asta e bine pt mine!Ce nu voi skimba niciodata...optimismul si capacitatea de a fi fericita dela o simpla melodie, o zi cu soare, o gluma de-a Emmei, un cer cu stele, nijte versuri calumea si alte lucruri marunte pt altii!
Daca devin mai nepasatore nu inseamna cca nu pot iubi...dar voi arata sentimente in aceeasi masura in care primesc!
Am editat articolul asta cam repede pt ca Emma se tot fataie prin lista mea...si tre s vb cu ea>ding

bye:X:X!


come to bed, don't make me sleep alone
couldn't hide the emptiness you let it show
never wanted it to be so cold
just didn't drink enough to say you love me

Niciun comentariu: