sâmbătă, 23 august 2008

titlu

Reciteam articolele editate acum ceva vreme..pff.uneori ma uimesc si pe mine!..m uimesc unele replici postate de mine, kiar nu mi le mai aminteam..dar recitindule am simtit cu siguranta sentimentele din momentul editarii!
Am blogul asta d knd a inceput vara, in articolele postate anterior sunt doua din skimbarile prin care am trecut..acum sunt altfel..dar defapt sunt la fel.Consider k ultimul articol inca exprima f bine simt si gandesc acum.
Motivul pt care am scris acum in blog,,vruiam s trag nijte comcluzii de sfarsit de vara si sa imi mai exprim nijte idei:D...
Nu o s incep cu o replica de genu "vara asta a fost f reusita..bla bla bla"..pur si simplu..nu a fost nimic reusit..din contra, totul a mers pe dos:)).Apreciez personalitatea cameleonica(cuma r spune nikita) pe care o detin unele persoane, dar urasc din start falsitatea si idiotzenia d care sunt capabile!Moaaa...k as comenta aici o gramada da incerc sa fiu f subtila..deloc jignitoare:D..si tocmai d asta nu mai continui..
In 3 luni d vacantza..pot spune m`am ales cu nijte prieteni de invidiat..in afara de emma d care imi e f dor(doar 2 zile l tzara:-j) ceilalti sunt langa mine si le multumesc:D>:DAs putea edita un intreg articol despre tot ce a fost vara asta da mai mult d 70% prefer sa uit:))..so..nu mai zic nimic.


p.s.---->abia astept s inceapa scoala:">

Niciun comentariu: