luni, 8 decembrie 2008

Clipa in care....

Timpul…cea mai înşelătoare definiţie a fericirii veşnice!Criticam mereu timpul, dar suntem dependenţi de el.E o parte din noi, din sentimentele noastre, din fericirea noastra…din amaraciunea unei zile cotidiene!Toate se intampal intr`o fracţiune de secunda...intr`o clipa...sau niciodata!Idolatrizam clipa, o blestemam, dar toate se intampla mereu pentru un motiv..Urasc motivele, nu le gasesc sensul!Motivul existentei mele...sa`i fac pe altii fericiti, sa compun, sa exist pentru tine...Acel tu...mereu misterios, rigid, dar foarte vulnerabil...perfect!
As da o parte din vesnicia mea, pentru o viatza alaturi de tine!Nu as da clipa existentei mele pentru secunda in care vei pleca, as da o viatza intreaga pentru clipa in care vei veni inapoi spunandu`mi "Te iubesc"..Si apoi nu as mai vrea nimic...decat o clipa in etern alatauri de tine!Sa plutim pe aripile infinitului, cuprinsi de aroma dragostei, care intr`o clipa ne`a invaluit simturile!Si atunci..Clipa in care buzele ne vor fi sortite una celelilate, voi putea spune ca am gasit un motiv al existentei mele!

Niciun comentariu: