joi, 19 iunie 2008

ceva...trist

S duce totul de rapa...adik kiar dak zic io mereu k sunt happy, k viatza e frumoasa, k nu merita s plangi,uite k io sunt aia care s plange acum si s simte jalnic.Simt k lipseste ceva, k ceva nu e bine, k trebuie ceva...poate ruptura asta prea busca din viatza mea, asta in legatura cu scoala...pfff....scoala..sincer, parca era mai bine acolo cel putin stiam k vreo 7 ore sunt cu prietenii mei,desigur nu toti imi sunt prieteni...
Prietenii...doar unul..sau mai bien zis una..EMMA....oh doamne park imi e dor d ea[ea e l mare], o s stie si ea k imi e dor doar knd o s citeasca asta...Imi e dor d ea, d pauzele d la scoala knd mergeam l chioscul scolii s cumparam o....guma, sau inghetzata...imi lipsesc orele d kimie si mate knd muream d ras din orice nimic...acum nici macar comediile cu Jim Carrey nu ma mai ajuta cu nimic...defapt pun pariu k ea o s moara de ras cand va citi asta si o s m faca si p mine s rad..dar deh, mai sunt ceva zile pana vine, cel putin....vreo 4...pana atunci...o s imi fie dor!
Hihihi(replica asta e preluata)...sigur o s ies din starea asta,,defapt nu o s dureze prea mult pt k deja m simt mai bine:D...o s mai stau putin p-aici dupa care ies cu rolele(ma descurc deja mai bn)...so...nu stiu cand o s mai fie urmatorul articol dar sigur nu o s s puna praful p blog-ul asta...cel putin nu acum!

Bye!...

Niciun comentariu: