vineri, 20 iunie 2008

friends are the sunshine of my life....


Dak data trecuta am editat un aricol trist , ei bine..si asta o s fie oleaca trist dar numa` inceputul..asta pt k imi e dor d prietenii mei..aia 2 care sunt...hmmm, cam asta e kestia trista in continuare o s critic putin termenul "fitze"..aaaa..pardon, "fytze";)...
S vedem...nu am mai iesit demult p centrul mic si foarte aglomerat al oraselului in care locuiesc.Totul mi s parea foarte normal pana azi, adik oameni normali cu copiii lor cei mici si galagiosi...dar, in afara de parintii si copiii e si "generatia de mijloc"..printre care sunt eo cei mai mari k mine, adik liceenii.Hmmm...fenomenul asta d tanara generatie e impartit si el in mai multe categorii...mintea mea nu defineste prea bine categoriile astea dar sigur una dintre ele e si cea cu fitze!Copiii care sufera de smekerie, impartzind in stanga si in dreapta privirii pline de arogantza care parca iti spun.."citeste-mi p adidas"...sau in unele cazuri tricou, pantaloni, okelari, geanta...ETC!NU am nici o problema in ceea ce priveste comportamentul lor, asta pt k nu am legaturi prea stranse cu ei....dar, ma deranjeaza al naibii d rau(na ca vb si cenzurat) knd vad unii din amicii mei...asa zisii...s transforma si ei in nijte fitzomani...
Desi par oi destul de revoltata..ce e drept am si io fitze..recunosc, dar nu am niciodata cu o persoana sociabila, am fitze doar cu cei care consider io k merita....si sunt destui de multi dar cu majoritatea nu am tangente!
Prima impresie pe care o las io de obicei celor din jurul meu e d obicei k le sunt inferioara..asta celor care nu am cunosc..iar pt cei care au fitze prefer s creda k sunt si io fitzoasa>:)!
Revenind la subiectul mai "sus dezbatut" prefer s ma pregatesc de inkeiere printr-o parere demult avuta, dar recent "slefuita", k s zic asa...m jur, am ramas masca knd am vazut iprocrizia prezenta la un moment dat in viatza mea:-j...prefer s termin aici cu acste constatari care nu incalzesc pe nimeni, le scriu aici doar din respect pt mine>:)!
Totusi lasand la o parte partile mai putin agreabile are ne/ma inconjoara, constat ink o data k imi lipsesc mult cei doi prieteni ai mei...prefer s inkei marturisind k imi e dor d voi...o s stiti si voi asta knd veti citi....luove le voi;))....hihihi(replica preluata, sper s nu fiu acuzata d plagiere, sau asa ceva)

NB...!:*:X:X:X:X:X:X:X

Niciun comentariu: