duminică, 22 iunie 2008

Iubirea....din nou...


Hmmm....prefer sa nu editez articolul asta vorbind din proprie experienta , daca as face asta as mai scrie vreo doua randuri si as inkeia cu bine-cunoscutul meu "bye!".Si daca totusi comentez acest "domeniu"(iubirea) , prefer sa scriu din propriile mele concluzii sau din scenele prezente la un moment dat in viatza mea prin prisma altora.Ce e iubirea?Ce inseamna?Voi fi iubit/a?Intreba ri frecvent intalnite, retorice pt mine(mai degraba pt sufletul meu), dar la care o s va raspund intr-un fel.
Pentru inceput, exista mai multe feluri de iubire, la fel cum sunt si mai multe sortimente de inghetzata, dar despre asta vom vorbi knd vor fi 40 de grade afara, revenind la dragoste...mai multe feluri!
E iubirea sincera, cea intalnita in filmele anilor '40-'80, nu k pana at nu s-ar fi iubit lumea, dar dupa mine atunci a inceput omul s progreseze in domeniul informatiilor rapide(netu').Mai e si iubirea din interes, specimen des intalnit in telenovelesau in "versurile" manelelor.Exista si iubirea "mono"(cuv nou), atunci cand se dovedeste iubire dintr-o singura parte.Forma asta e des intalnita la fitzomani de azi si la cei care sufera de smekerie.Fie ca sunt fete sau baietii(fitzomani si suferinzii), fiintzele astea nu isi pot iubi dkt garderoba, cardurile sau pe ei insisi.
Apoi, mai e si iubirea din razbunare, forma des intalnita la cuplurile recent despartite, knd el si/sau ea aleg o alta persoana pt a uita trecutul(kestia kiar merge atata timp kt pers alea iti ofera iubire).
Sa mergem mai departe cu iubirea vesnica, deseori prezenta in pozele alb-negru din casele bunicilor sau in serialele de vreo 34678 episoade pe sezon!
Continui cu iubirea cibernetica, forma asta e intalnita la tinerii din ziua de azi!Mess-ul e un fel de restaurant, fereastra de conversatie un fel de masa, mass-urile tampite sunt ospatarii care vin d 3 ori cu meniul, de 2 ori cu apa si scobitori, iar conversatia intretinuta e...o conversatie.Dupa ce se stabilesc clar datele problemei cei doi netomani stabilesc un "date".In timpul date-ului se face bineinteles skimb de poze d p telefon....si alte skimburi>:)...Dupa skimbul de poze, baiatul pune poza fetei pe desktop-ul telefonului, apoi al PC-ului, apoi la avatar ....si va urma probabil si un status!Nu stiu foarte sigur finalul, dar cert e ca va fi unul ...cibernetic!
Si in final, iubirea pura, sincera....aia din desenele animate!Atunci cand Fat-frumos ajuta o printesa cu maru-n gat sau cand fetitele Power Puff se indragostesc de Dexter, Petter Pan sau mai stiu eu cine!
Am incercat sa fiu obiectiva in ceea ce priveste acest articol,dar marturisesc....cred cu tarie in iubirea din desenele animate si stiu ca vine un moment in viata cand vor fi si pe peretii camerei mele poze alb-ngru!Nu incerc sa masor sentimentele in pixelii unei imagini, in kilo sau in mega, nu vreau s simt ceva virtual, dar stiu ca la un moment dat fetitele Power Puff vor salva situatia iar eu voi fi actorul principal in propriul meu serial de 34678 episoade(pe sezon)!



Bye!:*

Un comentariu:

yannys spunea...

deci e bestial comentariul asta al tau....e perfect..pot spune k m-am shi amuzat putin...deci nu am cuvinte..bv